Ambulance SynCare

Ambulance všeobecné dermatologie
Centrum estetické dermatologie

Ambulance všeobecné dermatologie

V rámci ambulance se zaměřujeme na léčbu všech kožních onemocnění. Přesto největší díl našich pacientů tvoří léčba akné a postižení vlasů. Každý pacient je individuálně vyšetřen a je navržena strategie léčby.

Akné

Akné se nevyplácí podceňovat. Nejen u dospívajících může zanedbání tohoto problému přinést nejen další zdravotní komplikace, ale rovněž psychická traumata. Specializujeme se na léčbu všech typů akné a využíváme metod léčby doc. Rulcové, kterou navštěvují pacienti ze všech koutů republiky i ze zahraničí.

Specializované metody pro léčbu akné dostupné v centru: MARVEL 6-MD fototerapie, UBV TERAPIE, AHA peeling

Seboroická dermatitida

Je spojena s výskytem mastných šupin v oblasti obočí, čela, nosu a brady. Pokožka je citlivá a začervenává. Toto onemocnění s mikrobiální nadstavbou mívá zdlouhavý průběh. Individuální, šetrná, avšak cíleně účinná léčba je zde nezbytností.

Specializované metody pro léčbu seboroické dermatitidy dostupné v centru: MARVEL 6-MD, fototerapie, AHA peeling

Hypersenzitivní pokožka

Může být doprovodným jevem řady kožních onemocnění jako je seboroická dermatitida, periorální dermatitida a jiné. Nezbytné je stanovení citlivosti pokožky.

Specializované metody pro léčbu hypersenzitivní pokožky dostupné v centru: INDAP, MARVEL 6-MD, test citlivosti pleti, mořské alginátové masky.

Rosacea

U veřejnosti je známa také jako růžovka. Nejdříve je spojena s prchavým začervenáváním, později trvalým a postupně se objevují rozšířené cévky. V posledním stádiu mohou být přítomny i útvary připomínající ložiska akné. Léčba je dlouhodobá a důležité je rovněž dodržování zásad péče o pokožku.

Nové metody pro léčbu seboroické dermatitidy dostupné v centru:

Lupénka

Onemocnění je geneticky podmíněno a souvisí se změněnou aktivitou imunitního systému. Na kůži se projevuje zejména poruchou odlučování zrohovatělých buněk pokožky. Lupénka podobně jako atopická dermatitida náleží k onemocněním, které vyžadují maximálně cílenou individuální terapii, jejímž cílem není nemoc zcela vyléčit, ale maximálně potlačit její nežádoucí projevy.

Specializované metody pro léčbu seboroické dermatitidy dostupné v centru: UVB TERAPIE

Atopický ekzém

Onemocnění je geneticky podmíněné a vyvolané nadměrnou reakcí organizmu na látky běžně se vyskytující v prostředí (např. pyl, prach, zbytky epitelu). Atopie má mnoho forem, z nichž kožní je pouze jednou z nich. Kromě individuálního přístupu, často onemocnění vyžaduje vyžaduje kvalitní psychoterapii. V centru obdržíte Vy nebo Vaše dítě nejen špičkovou léčbu, ale také doporučení a podpůrné prostředky pro udržování dobré kondice atopické kůže.

Specializované metody pro léčbu seboroické dermatitidy dostupné v centru: MARVEL 6-MD, UBV TERAPIE, BIOLAMPA

Poruchy tvorby pigmentu

Poruchy tvorby pigmentu jsou nejčastěji zapříčiněny změnou funkce melanocytů (buněk tvořících pigment). Mohou nastat dva základní stavy – zvýšená aktivita, které vede k hyperpigmentacím a snížená nebo vymizelá aktivita, která vede nejčastěji k vitiligu. Terapie benigních hyperpigmentací, především v důsledku opalování nebo při endokrinních změnách, je v našem centru velmi dobře zvládnuta díky léčbě kyselinou azelaovou (White Action) v kombinaci s doplňkovým ošetřením. Vitiligo je závažnější problém, přesto dosahujeme příznivých výsledku křížovou léčbou UVB 311 nm v kombinaci s enzymovou terapií SOD a psoraleny.

Specializované metody pro léčbu seboroické dermatitidy dostupné v centru: White Action, AHA peeling, UBV TERAPIE, SOD

Další informace:

Poškození kůže po nadměrném opalování

Jeho hlavním znakem je aktinická keratóza, která vede ke ztluštění pokožky a změnám její barvy. Dalším projevem je předčasné stárnutí pleti především s tvorbou vrásek v důsledku úbytku kolagenu.

Specializované metody pro léčbu poškození kůže po nadměrném opalování dostupné v centru: INDAP, AHA peeling, enzymový peeling

Léčba jizev a podpora hojení ran

Další informace:

Přehled komedogenních látek v kosmetických prostředcích

PDF Stáhnout PDF soubor

Další informace